Je mi na zvracanie keď vidím reklamy mobilných operátorov. Všetko je v poriadku pokiaľ sa s nimi nezapletiete. Tu končí sranda a začína tvrdý kapitalizmus. Z tak preferovaného a milého zákazníka sa stáva obtiažny hmyz. Mám s tým vlastnú skúsenosť. Pre rokom som podľahol reklame a kúpil som si rýchly internet. Všetko bolo v poriadku až do chvíle kedy sa mi pokazil počítač.
V tej chvíli sa to začalo. Resumé servisu na téma môjho kompu bolo jasné. Notebook odišiel definitívne do večných lovisk a nedá sa s tým nič robiť. Aj keď som ťažko niesol stratu dlhoročného kamaráta musel som vyriešiť náhradu. Nový počítač je úplne úžasný a okrem opratia a uvarenia zvláda všetko až na internet. Nemôže za to, že má užší slot ako je PCMCA karta vďaka ktorej som mohol nerušene na internete surfovať. Myslel som si, že nebude problém širokú kartu vymeniť za úzku, poprípade za router. Tu som narazil.
Slušne som v predajni operátora s veľkým T vysvetlil čo mám za problém. Prízvukoval som, že sa nechcem ich služieb vzdať, len by som potreboval pomôcť aby som s vďakou mohol mesačne platiť skoro 750 korún ešte takmer dva roky
Pozerali na mňa ako na nechutného článkonožca. Dozvedel som sa, že moja žiadosť je nehorázna a že to by mohli chcieť všetci. Môj argument, že nový počítač nemá tak veľký slot aby tam moja karta PCMCA vošla neobstál. Vraj som si ho nemal kupovať. Skúsil som požiadať aspoň o radu ako tento problém vyriešiť. Odpoveď nepostrádala genialitu. Mám si vraj kúpiť novú službu, samozrejme za súčasného platenia starej. Nápad s pohľadu oprátora úžasný no pre mňa neakceptovateľný.
Výsledkom je služba za ktorú síce platím, ale využívať ju nemôžem a stačilo by tak málo, len trocha ochoty. Od teraz keď vidím reklamu na pomaranč, alebo ty - debil zdvíha sa mi žalúdok.Starú kazetu s ostravskej burzy som demonštratívne vyhodil.